Kraj

Łaciate promuje serki

W październiku ruszy rozległa kampania reklamowa marki.

Łaciate promuje serki
W październiku rusza nowa kampania reklamowa promująca Łaciate serki śmietankowe. Po raz kolejny marka z portfolio Mlekpolu przypomina o źródle pochodzenia wyrobów i wśród bohaterów umieszcza krowy. Tym razem główna bohaterka “pakuje się na kanapkę”. Kampania reklamowa Łaciatych serków do smarowania będzie realizowana równocześnie z wprowadzeniem na rynek dwóch nowych smaków: z ziołami i z suszonymi pomidorami.
Spot będzie można zobaczyć od 3 października do końca listopada w stacjach ogólnopolskich, tematycznych oraz w internecie. Za kreację reklamy odpowiada agencja Leo Burnett. Spot wyreżyserował duet Natalia Jakubowska i Łukasz Gronowski, a produkcją i postprodukcją zajęły się firmy Film Reaktor i Panoptiqum. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MEC.