Kraj

Radio Zet startuje z kampanią "Zmień swój dzień w dzień dobry bardzo"

Akcja promuje nową pozycję na antenie stacji.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FweQE_rGKBnM%22%7D
“Zmień swój dzień w dzień dobry bardzo” – pod takim hasłem 1 października wystartowała kampania Radia Zet (Eurozet), wspierająca nową zabawę antenową. Każdego poranka Agnieszka Kołodziejska i Tomasz Florkiewicz  w “Dzień dobry bardzo” spełnią jedno z marzeń słuchaczy.
Kampania będzie prowadzona według formuły 360 stopni. Obejmie telewizję (TVN, Polsat, TVP1, TVP2, TV Puls oraz kanały tematyczne), serwisy internetowe (Onet, Wirtualną Polskę, Interię), media społecznościowe (Facebook i Instagram), sieci kin Multikino i Helios, nośniki DOOH w miastach całej Polski, a także akcje ambientowe.
“Radio ZET spełnia marzenia” to nowa zabawa antenowa stacji, podczas której codziennie, od poniedziałku do piątku, prowadzący poranek “Dzień dobry bardzo” będą realizować jedno z marzeń słuchaczy zgłoszonych przez stronę internetową stacji. Kamil Nosel ruszy w Polskę z pytaniami, o czym marzą słuchacze. Z przeprowadzonych przez niego sond ulicznych powstanie film “Wielka księga marzeń Polaków”, który zostanie zaprezentowany na koniec akcji. Relacje Nosela będzie można usłyszeć na antenie Rada Zet.
Akcja powstała w oparciu o raport “O czym marzą Polacy?” przeprowadzony przez GfK Polonia na zlecenie Radia Zet. Jego wyniki będą prezentowana podczas porannej audycji stacji.
Koncepcję kreatywną kampanii przygotowała agencja Isobar, należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska. Za produkcję spotu odpowiadała Papaya Films. Media zaplanował ZenithOptimedia Group oraz dział online Grupy Eurozet.