Kraj

Loyalty Point realizuje program lojalnościowy dla Smyka

Program działa zarówno w sklepach tradycyjnych, jak i w e-commerce.

Współpraca zakładała w pierwszym etapie analizę danych transakcyjnych i wymodelowanie mechanizmu atrakcyjnego dla konsumentów a jednocześnie efektywnego dla Smyka  oraz symulację jego efektywności na przestrzeni kolejnych lat.

W następnym etapie przygotowana została kompletna strategia działań oraz wdrożone narzędzia informatyczne służące do centralizacji baz danych. Program lojalnościowy Smyk  & spółka! został uruchomiony po roku przygotowań. 

Program, oparty jest o mechanikę cash-back wspomagającą częstotliwość zakupów, pozwala na angażowanie w zabawę wszystkich członków rodziny, znajomych i innych osób związanych z dziećmi uczestnika. Osoby te zbierają na wspólne konto wirtualne puzzle, które z czasem zamieniane są na bony do Smyka. Dodatkowo otrzymują przypomnienia o najważniejszych wydarzeniach z życia dzieci oraz rekomendacje prezentów. 
Loyalty Point przygotowało strategię programu oraz model biznesowy symulujący jego efektywność zależnie od przyjętych parametrów i mechanik a także kreację, stronę www, aplikację mobilną i system informatyczny zintegrowany z systemami kasowymi, analitycznymi, komunikacyjnymi i e-commerce Smyk. Loyalty Point odpowiada także za komunikację programu. 

 – Po uruchomieniu nowego, zintegrowanego operacyjnie z tradycyjnym modelem handlu sklepu internetowego smyk.com przyszedł czas na kolejny krok w kierunku zwiększenia satysfakcji naszych klientów. Nowoczesny program lojalnościowy ma na celu zapewnienie klientom Smyka maksymalnych korzyści płynących z dokonywania zakupów w naszej sieci, niezależnie od kanału sprzedaży, z którego korzystają – mówi Magdalena Dąbska, dyrektor marketingu i PR, członek zarządu sieci Smyk.

Firmę Loyalty Point detalista wybrał po analizie ofert.