Kraj

Łukasz Fabiański zareklamuje BZ WBK

W kampanii wystąpi razem z Mateuszem Borkiem, a tłem mają być eliminacje do mundialu 2018.

Łukasz Fabiański zareklamuje BZ WBK
Łukasz Fabiański, bramkarz polskiej reprezentacji piłkarskiej, będzie reklamował Bank Zachodni WBK. W kampanii wystąpi wystąpi razem z Mateuszem Borkiem, popularnym komentatorem sportowym związanym z Polsatem. Tłem dla piłkarskiej stylistyki mają być eliminacje do piłkarskich Mistrzostw Świata, które odbędą się w 2018 r. w Rosji. Ma to budować w oczach odbiorców wizerunek banku, który jest silnie związany z piłką nożną, rozumie piłkarskie emocje i z pasją uczestniczy we wspólnym kibicowaniu.

Mateusz Borek, razem z Anną Lewandowską, żoną Roberta Lewandowskiego, kapitana polskiej reprezentacji, reklamowali już BZ WBK w czasie tegorocznego UEFA Euro 2016 (kampania “#12zawodnik”).

– Nasza wiosenna kampania okazała się sukcesem. Była angażująca, wychodziła poza utarte schematy komunikacji. Mimo że nie byliśmy oficjalnym sponsorem Mistrzostw Europy 2016, nasza marka była wskazywana jako jedna z najaktywniejszych w tym czasie. To wynik obecności we wszystkich kanałach dotarcia do klienta, z silnym uwzględnieniem social media oraz spójności działań – mówi Artur Sikora, dyrektor obszaru komunikacji korporacyjnej i marketingu BZ WBK.

Kreacje reklamowe dla banku przygotowuje agencja Red8, zaś media planuje i kupuje dom mediowy Starcom.