M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Grzegorz Krychowiak ambasadorem Samsung Smart TV

Katarzyna Woźniak | 5 października 2016, 06:00

Oficjalnym hashtagiem akcji jest #coikiedychce.

Ruszyła kolejna odsłona kampanii Samsung Electronics Polska z udziałem Grzegorza Krychowiaka. Poprzednia edycja poświęcona była najnowszej linii telewizorów Samsung SUHD, obecna zaś promuje zalety Smart TV. Oficjalnym hashtagiem akcji jest #coikiedychce.
Telewizory Samsung Smart TV mają dostosowywać się do stylu życia i pomagać m.in. decydować o tym, co się chce obejrzeć. W nowej odsłonie kampanii marketingowej profile społecznościowe Grzegorza Krychowiaka przypominać będą Smart TV – o tym, co będą mogli na nich oglądać, mają rozstrzygnąć fani piłkarza.
W komentarzach oraz postach na stronie piłkarza użytkownicy mogą publikować propozycje zadań i wyzwań, spośród których najciekawsze zostaną wykonane przez piłkarza i zrelacjonowane w Facebooku, Twitterze i Instagramie. Grzegorz Krychowiak jest gotowy na życzenie fanów wcielać się w różne role w myśl hasła #coikiedychce.
Akcję rozpoczął streaming live w Facebooku z udziałem zawodnika. Transmisję poprowadził Krzysztof Golonka, twórca kanału youtube'owego "Trenuj z Krzychem”. Zadaniem Krychowiaka było stawienie czoła różnym wyzwaniom, takim jak podbijanie piłki gorszą nogą, obijanie słupka, strzał z woleja czy zdobycie gola z zawiązanymi oczami. W pięciu rundach do wyboru były dwa wyzwania i to widzowie oglądający transmisję wybierali, któremu z nich ma sprostać piłkarz. Na żywo w Facebooku streaming śledziło ponad 22,6 tys. internautów. Całkowita liczba wyświetleń materiału przekroczyła już 300 tys.
Wizerunek Grzegorza Krychowiaka zostanie wykorzystany w internecie, kanałach social media oraz w kampanii PR. Za kreację kampanii oraz wdrożenie strategii w social mediach odpowiada agencja VML Poland, działania public relations koordynuje zaś Havas PR.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,