Jak informowalimy w serwisie MMP24 z 6 października 2015 r., aktorka Jennifer Aniston została twarzą kampanii linii lotniczych Emirates. Spot miał podkreślać wysoką jakość świadczonych przez przewoźnika usług, komfort pasażera i najwyższy poziom obsługi, łącznie z opcjami niedostępnymi u innych przewoźników (jak możliwość wzięcia prysznica czy przespania się w prawdziwym łóżku).
Nową odsłonę kampanii rozpoczyna 15-sek. teaser, w którym aktorka wychodzi spod prysznica, suszy włosy, a na swoim miejscu zastaje kogoś niespodziewanego. O tym, kto to, dowiemy się z kolejnych odsłon kampanii.
Reklamę wyreżyserował nominowany do Oscara Bryan Buckley, który zdobył uznanie serią reklam emitowanych w czasie finałów Super Bowl. Londyńska agencja RKCR/Y&R opracowała koncepcję reklamy, a scenariusz powstał przy współpracy agencji z Bryanem Buckleyem i zespołem ds. reklamy Emirates.