Zagranica

Jennifer Aniston ponownie dla Emirates

Dziś startuje kolejna odsłona globalnej kampanii podniebnego przewoźnika z Dubaju.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FZjVJ7eSdqPs%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Jak informowalimy w serwisie MMP24 z 6 października 2015 r., aktorka Jennifer Aniston została twarzą kampanii linii lotniczych Emirates. Spot miał podkreślać wysoką jakość świadczonych przez przewoźnika usług, komfort pasażera i najwyższy poziom obsługi, łącznie z opcjami niedostępnymi u innych przewoźników (jak możliwość wzięcia prysznica czy przespania się w prawdziwym łóżku).
Nową odsłonę kampanii rozpoczyna 15-sek. teaser, w którym aktorka wychodzi spod prysznica, suszy włosy, a na swoim miejscu zastaje kogoś niespodziewanego. O tym, kto to, dowiemy się z kolejnych odsłon kampanii.
Reklamę wyreżyserował nominowany do Oscara Bryan Buckley, który zdobył uznanie serią reklam emitowanych w czasie finałów Super Bowl. Londyńska agencja RKCR/Y&R opracowała koncepcję reklamy, a scenariusz powstał przy współpracy agencji z Bryanem Buckleyem i zespołem ds. reklamy Emirates.