Kraj

Okocim odświeża portfolio produktów

Marka podkreśla 170 lat historii i tradycyjny skład.

Marka Okocim (Carlsberg Polska) odświeża portfolio produktowe, komunikację oraz ujednolica szatę graficzną opakowań wszystkich wariantów swojego piwa: Jasne Okocimskie, Mocne Dubeltowe, Mistrzowski Porter i Klasyczna Pszenica.

Okocim odświeża portfolio produktów
Brand akcentuje teraz 170-letnią historię browaru Okocim i postać jego założyciela Jana Goetza. Marka podkreśla także, że piwo produkowane jest tylko z wody, słodu jęczmiennego i chmielu. To o tyle istotne, że wiele dużych browarów nie podaje pełnego składu swoich produktów, co jest źródłem pojawienia się wielu domysłów i mitów wśród konsumentów na temat jakości takich piw.

Etykiety piw okocimskich zyskały nowy wygląd. Pojawia się na nich kształt beczki, która widniała w dawnym logo browaru. Na etykiecie piwa Jasne Okocimskie widnieje nazwisko Jana Goetza, na pozostałych wariantach piw podpisali się współcześni piwowarzy.

Nowe etykiety obejmują całą butelkę. Dzięki takiemu zabiegowi znalazło się miejsce na umieszczenie informacji o recepturach, sugestie, w jakim szkle najlepiej serwować dane piwo.

Piwa Okocim będą dostępne na terenie całego kraju od października 2016 r. w rekomendowanej cenie detalicznej 2,59 zł butelka i 11,99 zł czteropak puszki (cena za wariant Jasne Okocimskie, inne warianty zapewne będą droższe).

Autorem nowych etykiet jest agencja Edda. Launch będzie wsparty za kilka tygodni kampanią, ale jej szczegółów na razie nie podano.

Nowa linia piw marki Okocim zastąpi obecne dwie linie: podstawową (Jasne Pełne i Mocne) oraz linię premium piw rzemieślniczych.