Kraj

Wawel zachęca do robienia toffi min

Wawel kontynuuje kampanię "Tofflairs face".

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FPXquiEPKqYA%22%7D
W ramach kontynuacji szerokich działań komunikacyjnych poświęconych marce Tofflairs firma Wawel stawia na kino. Na ekranach wszystkich multipleksów sieci Cinema City emitowany jest 30-sekundowy spot. Reklama wyświetlana jest przed wybranymi filmami w bloku specjalnym. Kampania potrwa 15 tygodni. Kreację spotu przygotowała agencja VML. Za zakup i planowanie mediów odpowiada Mets. Działania w kinach koordynuje New Age Media. Oprócz kampanii w kinach plan działań obejmuje również 9 tygodni emisji spotów w najchętniej oglądanych stacjach TV w Polsce, ponad 1000 citylightów w całym kraju oraz obecność w internecie w postaci materiałów wideo z udziałem zwycięzcy powiązanego z kampanią konkursu “Zostań Tofflairs Face!”.
Spot zachęca do spróbowania karmelowo-czekoladowych cukierków Tofflairs i zapewnia, że nikt nie jest w stanie się im oprzeć.