Kraj

Ruszyła modowa kampania Allegro [wideo]

Za jej realizację odpowiadają 180heartbeats + Jung von Matt i UM.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fvimeo.com%2Fmoogaloop.swf%3Fserver%3Dvimeo.com%26amp%3Bshow_title%3D1%26amp%3Bshow_byline%3D1%26amp%3Bshow_portrait%3D0%26amp%3Bcolor%3D%26amp%3Bfullscreen%3D1%26amp%3Bclip_id%3D186246360%22%7D
Serwis zakupowy Allegro (Naspres Ltd.) rozpoczął nową kampanię reklamową o charakterze modowym. Wsparcie zostało przewidziane w telewizji, digitalu oraz przez akcje kuponowe z wybranymi tytułami prasowymi. Dodatkowo w ramach kampanii uruchomiono nową odsłonę landing page www.mamswójstyl.pl, gdzie użytkownik nie tylko może zainspirować się najnowszymi trendami na podstawie naszych najnowszych zdjęć lookbookowych, ale również stworzyć własny lookbook z produktów Allegro, a także znaleźć oferty i marki tygodnia.

Za kreację kampanii odpowiada 180heartbeats + Jung von Matt. Media dla Allegro planuje i kupuje dom mediowy UM.