Firma telekomunikacyjna T-Mobile Polska zdecydowała się zakończyć współpracę w zakresie obsługi ATL-owej z grupą reklamową Leo Burnett. Należąca do tej grupy agencja reklamowa G7 była najdłużej pracującą dla tego operatora agencją reklamową, od 20 lat. W rozstrzygniętym we wrześniu ub.r. przetargu reklamowym T-Mobile Polska wybrał jako swoje dwie agencje Leo Burnett i nową agencję Bridge2Fun, należącą do firmy 4Fun Media, nadawcy telewizyjnego, której prezesem jest Rafał Baran, współzałożyciel i CEO agencji Testardo (Testardo Red Cell) i były prezes Grey Group w Polsce.
Od tego czasu Leo Burnett zrealizowała dla T-Mobile Polska dwie duże kampanie reklamowe: “Wydajesz jak chcesz”, która wspierała T-Mobile Usługi Bankowe i “Pojedynek”, w której Tomasz Kot wystąpił w duecie z Robertem Lewandowskim. Zdecydowanie więcej projektów zrealizowała dla operatora Bridge2Fun, która jest zresztą autorem aktualnie prowadzonego formatu z aktorami Mają Ostaszewską i Piotrem Stramowskim.
T-Mobile Polska nie planuje przetargu reklamowego.
Bridge2Fun zatrudnia aktualnie ok. 15 osób (etaty), zrealizowała dla FoodCare dużą kampanię marki napojów energetycznych Black, a dla Onetu oprawę jesiennej ramówki, bierze także udział w przetargu Lotte Wedel.
Na pociechę Leo Burnett T-Mobile zdecydował się poszerzyć z nią współpracę w dziedzinie BTL i shopper marketingu (m.in. opracowanie nowej strategii komunikacji BTL i identyfikacji wizualnej), którą będzie realizowała reaktywowana niedawno agencja ARC Worldwide.
Planowaniem i zakupem mediów dla T-Mobile Polska zajmuje się dom mediowy Starcom.