Zagranica

Saatchi & Saatchi New York z nową kampanią dla Tide

Marka z portfolio Procter & Gamble z kampanią z przymrużeniem oka.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fundefined%22%7D
Saatchi & Saatchi New York przygotowało nową kampanię dla marki Tide z portfolio Procter & Gamble. Kampania realizowana jest pod hasłem “If it’s got to be clean, it’s got to be Tide”.
Bohaterami kampanii są m.in. małżeństwo albo niedoszłe małżeństwo – mężczyzna, który poznaje swoich niedoszłych teściów, a ci testują jego wytrzymałość w domowym basenie. 

(AdWeek)