Kraj

"National Geographic Odkrywca" w sprzedaży detalicznej

Dotychczas to pismo popularnonaukowe dla dzieci dostępne było wyłącznie w prenumeracie. Magazyn przeszedł relaunch.

"National Geographic Odkrywca" w sprzedaży detalicznej
“National Geographic Odkrywca”, dwujęzyczny tytuł dostępny dotychczas wyłącznie w prenumeracie, w połowie października trafi do sprzedaży detalicznej w kioskach. Magazyn przeszedł relaunch i trafi do odbiorców w odnowionej szacie graficznej i z nowymi rubrykami.

Pismo będzie można kupić w sieci kiosków Ruch, Kolporter, w Empikach oraz w sieci Garmond Press. Magazyn przeszedł gruntowny relaunch. Zmiany związane były głównie z dostosowaniem tytułu do samodzielnego czytania w domu, a nie jak dotychczas – w szkole, pod okiem nauczyciela. “Odkrywca” zyskał odświeżony layout. Redakcja wprowadziła także dwie nowe rubryki. Pierwszą z nich jest “Smart & Fun” – rubryka poświęcona zwierzętom. Druga to “Słowograjki” z zagadkami i krzyżówkami.

“National Geographic Odkrywca” to tytuł polsko-angielski. W ramach relaunchu zmiany przeszły także treści publikowane w języku angielskim. Poziom trudności treści jest dostosowany do wieku odbiorców (dzieci w wieku 9-12 lat). Łączny nakład miesięcznika to 40 tysięcy egzemplarzy. Ponad połowa sprzedaży rozchodzi się za pośrednictwem prenumeraty. Średnie czytelnictwo wynosi 87 tys. (dane wydawcy).