Kraj

Opus B ponownie dla MK Cafe

Kawa jako napój światowców w nowej odsłonie działań promocyjnych.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fvimeo.com%2Fmoogaloop.swf%3Fserver%3Dvimeo.com%26amp%3Bshow_title%3D1%26amp%3Bshow_byline%3D1%26amp%3Bshow_portrait%3D0%26amp%3Bcolor%3D%26amp%3Bfullscreen%3D1%26amp%3Bclip_id%3D187314762%22%7D
Wystartowała nowa odsłona kampanii dla marki MK Cafe przygotowana przez Opub B.
Poprzedni etap kampanii został przygotowany przez Opus B dla marki w czerwcu (MMP24 z 14 czerwca) – jej celem było zwrócenie uwagi na indywidualność podejścia marki do zamówienia składanego przez konsumenta, a haśło towarzyszące działaniom, brzmiało “Kawa z najwyższej półki? Sięgnij poza półkę!”. Również w tym spocie występuje ambasador marki – Fritz Strom. Za zakup i planowanie mediów na potrzeby działań dla MK Cafe odpowiada OMD.