Kraj

Interia wzmacnia ofertę wideo

Portal postawił na współpracę z vlogerami i youtuberami.

Portal Interia.pl (Grupa Bauer) inwestuje w rozwój oferty programów wideo. Postawił na współpracę z vlogerami i youtuberami. W piątki o 19.00 będzie emitował kolejne odcinki prowadzonego przez autora popularnej serii “Beka” Łukasza Walaszka, szerzej znanego jako Yoczook, programu pt. “Selektor”, który prezentować będzie przegląd najzabawniejszych filmików, które w mijającym tygodniu podbijały internet. W środy o 9:00 będzie pokazywał program pt. “Nauka bez fikcji”, w którym Dawid Myśliwiec, twórca internetowego kanału “Uwaga! Naukowy bełkot”, będzie prezentować ciekawostki naukowe, pokazane w przystępny i zabawny sposób. W środy o godz. 19 będzie to z kolei program “SPORTrix” skierowany do kibiców, którzy lubią oglądać informacje sportowe przedstawione w zabawny sposób. Program poprowadzi Patryk Turski aka Turpat, znany między innymi z cyklu „Gimby nie znajo”. “Fitmania” (czwartki o 19.00) to vlog prowadzony przez Michała Żądło, twórcę kanału Agresywna Masa, przeznaczony dla miłośników aktywnego trybu życia.

– Nie chcemy, by portal udawał telewizję czy z nią konkurował. Wierzymy, że portalom bliżej jest do formy, jaką prezentują vlogerzy czy youtuberzy, niż do formatów telewizyjnych. Dlatego właśnie zdecydowaliśmy o prezentacji takich materiał na stronie głównej Interii – mówi Agnieszka Maciaszek, dyrektor mobile i wideo w Interii.

Portal zapowiada dalszy rozwój oferty autorskich programów wideo, a także testowanie nowych kanałów dystrybucji kontentu wideo, m.in. poprzez YouTube, Facebook, Snapchat etc.