Altus TFI zainwestował w sieć partnerską YouTube, wykupując ponad 51 proc. udziałów spółki. Szczegóły transakcji sprzedaży pakietu kontrolnego w spółce nie zostały ujawnione. – Nie planujemy żadnych istotnych zmian w modelu biznesowym, tylko duży wzrost w zakresie naszej głównej działalności. To znaczy koncentrujemy się na tym, co naszym zdaniem, robimy najlepiej – kampaniach reklamowych z twórcami, ich obsługą managementową oraz produkcją contentu dla marek – mówi Paweł Stano, prezes zarządu LifeTube.
LifeTube działa w regionie CEE z ponad 30 mln subskrybentów i 225 mln wyświetleń miesięcznie. Spółka realizuje projekty brandowe z influencerami od ponad trzech lat.
Altus zadebiutował na warszawskiej giełdzie w 2014 r. Wartość aktywów funduszy pod zarządzaniem Altus TFI wynosi obecnie ok. 14,6 mld zł.