Kraj

W kwietniu relaunch zmienionego RTL7

17 kwietnia kablowo-satelitarny kanał RTL7 ma ruszyć w nowej formule programowej. Stacja przybiera profil rozrywkowy, rezygnuje z serwisu informacyjnego pt....

17 kwietnia kablowo-satelitarny kanał RTL7 ma ruszyć w nowej formule programowej. Stacja przybiera profil rozrywkowy, rezygnuje z serwisu informacyjnego pt. “7 minut”. Pojawi się natomiast kilka pozycji rodzimej produkcji, opartych o formaty programowe sprawdzone w innych stacjach rodziny RTL, należących do koncernu CLT-Ufa. Będą to m.in. odmiany “ukrytej kamery”, talk-show dowcipnie komentujący rzeczywistość, specjalna wersja sztandarowego programu stacji – magazynu “Zoom”, magazyn amatorskich filmów wideo. RTL7 zmieni również oprawę graficzną i logo. Zmiany dotyczyć będą też polityki handlowej RTL7. IP Polska, dom sprzedaży stacji, wprowadzi nieobecne dotąd w jego ofercie pakiety GRP. Jak przyznaje Paweł Przygodzki, prezes IP Polska, “agencja nie robi tego z entuzjazmem”. (PW).