Zagranica

MetLife z nową identyfikacją wizualną i sloganem

Marka żegna się ze Snoopym w komunikatach.

MetLife z nową identyfikacją wizualną i sloganem
MetLife ogłasza nową tożsamość marki – po 30 latach ogłasza rebranding, nowe logo i slogan. W nowej komunikacji nie ma animowanej postaci Snoopy’ego.
Zmiana następuje stopniowo – decyzja o zmianie komunikacji nastąpiła po tym, jak przetarg na nowe działania wizerunkowo-kreatywne wygrała agencja Argonaut we wrześniu ub.r.
Marka zapowiada zmianę strategii – chce teraz dostosowywać produkty do indywidualnego profilu klienta, komunikacja marki ma to odzwierciedlać. Marka według nowej strategii ma być nowoczesna, elastyczna, a także błyskawicznie dostosowywać się do potrzeb klientów.
Zmiana strategii miała być podyktowana wynikami badań, które firma przeprowadziła wśród swoich 55 tys. klientów na całym świecie. Wskazali w ankiecie, że czują się przytłoczeni liczbą ofert i zbyt szybkim tempem zmian w nich.
Nowe hasło promocyjne: “MetLife. Navigating life together” ma odzwierciedlać podejście do prowadzenia biznesu. Kształt logotypu ma wskazywać na nową ścieżkę partnerstwa z klientami.
Stopniowy rebranding globalny będzie prowadzony przez cały rok 2017, reklamy prasowe pojawią się jeszcze w tym tygodniu, a pierwsze spoty telewizyjne – w grudniu. MetLife będzie również reklamować się w Meksyku, Korei i Japonii.

(AdWeek)