Kraj

Lubię To - Linked by Isobar i MEC najbardziej efektywne na Effie 2016

Rozdano 30 brązowych statuetek, 18 srebrnych, 9 złotych oraz grand prix dla firmy Play.

Lubię To - Linked by Isobar i MEC najbardziej efektywne na Effie 2016
Podczas tegorocznej Gali Effie Awards 2016 w Teatrze Wielkim Operze Narodowej w Warszawie jury pod przewodnictwem Anny Jakubowski, general managera The Coca-Cola Company, wręczyło 57 statuetek w 24 kategoriach twórcom reklam i reklamodawcom za najbardziej efektywne kampanie marketingowe w 2015 r.

Najważniejsze wyróżnienie – grand prix otrzymały: MediaCom Warszawa, Grandes Kochonos, Artegence, Isobar Polska, Plej, CPC za kampanię “Wszyscy przechodzą do Play”. Tytuł najbardziej efektywnej agencji roku otrzymała agencja Lubię To – Linked by Isobar, a najbardziej efektywnej agencji mediowej roku –  MEC. Zajęli oni pierwsze miejsca w rankingach Effie 2016.

Złote statuetki powędrowały do twórców kampanii: “Yes!tem kobietą – tampony o.b.” – przygotowaną przez MEC dla firmy Johnson & Johnson (w kategorii artykuły nieżywnościowe); “Kredyt gotówkowy Wypożyczka” – przygotowaną przez GPD Assets, Starcom dla Eurobanku; (w kategorii bankowość); “Kuchnia Spotkań IKEA” – przygotowaną przez Kalicińscy.com, Garden of Words, Blue Ivy, K2, Performance Media, MEC dla IKEA Retail (w kategorii brand experience); “Nocna zmiana” – przygotowaną przez McCann Worldgroup, MEC dla Walmarka (w
kategorii leki i suplementy diety); “#ryjkuźniara” – przygotowaną przez DDB & Tribal, dla Projekt: Polska (w kategorii limited budget i pro bono); “Pascal kontra Okrasa” – przygotowaną przez GPD Agency dla Lidla (w kategorii long term marketing exellence); “Żabka. Mały Wielki Sklep” – przygotowaną przez PZL dla Żabka Polska (w kategorii retail); “Młodzi bogowie” – przygotowaną przez BBDO Warszawa, Starcom dla Prudentiala (w kategorii ubezpieczenia i inwestycje).

Do tegorocznej edycji konkursu Effie Awards zgłoszono 194 kampanie w 24 kategoriach. Prace oceniało 102-osobowe jury pod opieką siedmiu przewodniczących grup jurorskich oraz przewodniczącej jury. Organizatorem konkursu jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.