Kraj

Egmont wydaje magazyn o trollach

Przed listopadową premierą filmu na rynek trafiają gazety i książki poświęcone kolorowym bohaterom.

Egmont wydaje magazyn o trollach
Wraz z premierą pełnometrażowego filmu animowanego “Trolle” (DreamWorks Animation), który 4 listopada wejdzie na ekrany kin w całej Polsce, nakładem wydawnictwa Egmont ukażą się książki i czasopismo.
W nowej serii książek przygotowanych z okazji premiery kinowej filmu “Trolle” poznamy kolorowych bohaterów dziecięcej wyobraźni.
Nowy magazyn “Trolle” nawiązuje do filmu animowanego pod tym samym tytułem. Znajdą się w nim plakaty, łamigłówki, zagadki, komiks, a także trzy prezenty: włochaty notatnik, naklejki i album.
Po raz pierwszy trolle pojawiły się w roku 1960 w Danii i do dzisiejszego dnia cieszą się sympatią dzieci.
Głosów głównym bohaterom w filmie udzielają między innymi: Anna Kendrick i Justin Timberlake, który wyprodukował soundtrack do filmu. W polskiej wersji językowej wystąpiła plejada znanych aktorów, w tym: Magdalena Wasylik, Piotr Bajtlik czy Bartosz Obuchowicz. Trollowe nowości otrzymają marketingowe wsparcie. W telewizji będą emitowane spoty reklamowe (głównie w kanałach dziecięcych), w kinach (siec Multikino przed emisją filmu “Trolle”), a także online: wp.pl, w Facebooku, w Youtube, Miastodzieci.pl, Zabawkowicz.pl, Czadzieci.pl, e-gaga.pl, Qlturka.pl, dobra-mama.pl, Familie.pl. Kampania będzie również realizowana w prasie (magazyny Egmont Polska, Nasz Kolporter). Za globalną kreację odpowiada centrala firmy. Media na potrzeby działań kupuje Havas.