Kraj

Ruszy multimedialna kampania polskiej edycji magazynu "Forbes"

Kampania reklamowa polskiej edycji magazynu "Forbes", która wystartuje jutro, obejmie wszystkie media, citylighty, internet. Została podzielona na trzy etapy. Pierwszy...

Kampania reklamowa polskiej edycji magazynu “Forbes”, która wystartuje jutro, obejmie wszystkie media, citylighty, internet. Została podzielona na trzy etapy. Pierwszy etap wprowadza produkt na rynek. Celem działań reklamowych jest dotarcie do grupy docelowej tytułu, menedżerów i biznesmenów. Za kreację odpowiada agencja reklamowa Cytryna, a za media – MediaCom Warszawa. Pierwszy numer polskiej edycji “Forbesa” ma pojawić się 16 grudnia br. Jest przekształconym miesięcznikiem “Profit”. Wydawca “Profitu” i polskiej edycji “Forbesa”, Axel Springer Polska, w tej chwili nie ujawnia bliższych danych następnych etapów akcji reklamowej, czasu trwania kampanii ani wysokości jej budżetu. (KP)