Grupa PZU, największy w kraju ubezpieczyciel, rusza z szeroko zakrojoną (reklamy w telewizji, radiu, prasie, kinach, na nośnikach OOH i w internecie) kampanią reklamową zaplanowaną na najbliższe cztery miesiące (do końca lutego).
Ubezpieczyciel będzie w niej promował swoją ofertę ubezpieczeń komunikacyjnych, w szczególności pakietów autocasco (AC). Klienci, którzy mają AC w PZU z opcją Auto Non Stop, dostają pojazd zastępczy bezpośrednio na miejsce wypadku i mogą z niego korzystać przez cały okres naprawy swojego samochodu.
Przypomnijmy, że udostępnienie lub refundacja samochodu zastępczego dla poszkodowanego w kolizji drogowej z polisy OC sprawcy wypadku to wymóg rekomendacji Komisji Nadzoru Finansowego (KNF) wobec wszystkich towarzystw ubezpieczeniowych, natomiast udostępnienie auta zastępczego dla sprawcy to już kwestia umowy (polisy) z jego własnym ubezpieczycielem.
– Chcemy, aby nasi klienci mieli poczucie bezpieczeństwa. Dlatego, aby ochronić ich przed nieprzyjemnościami związanymi z uszkodzeniem i unieruchomieniem pojazdu, umożliwiamy rozszerzenie pakietu AC o opcję Auto Non Stop. Problem z pojazdem nie musi wywracać życia do góry nogami. PZU zapewnia auto zastępcze natychmiast i – co podkreślam – na cały czas trwania naprawy uszkodzonego pojazdu – mówi Tomasz Piekarski, dyrektor ds. ubezpieczeń komunikacyjnych w PZU.
Kampania promocyjna ubezpieczenia AC z opcją Auto Non Stop rozpocznie się z początkiem listopada i potrwa do początku lutego przyszłego roku. Będzie prowadzona w telewizji, radiu, prasie, kinach, na nośnikach reklam zewnętrznych (OOH) oraz w internecie, a także w oddziałach PZU oraz u agentów. Koncepcję kreatywną przygotowała agencja VML, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Blue 449/Starlink.