Zagranica

Tesco prezentuje kampanię bożonarodzeniową

Za przygotowanie kampanii, której bohaterami są zwyczajni mieszkańcy Wysp, odpowiada agencja Rothko.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FDtQDmb3s5V4%22%7D
Tesco na Wyspach wystartowało 1 listopada z kampanią bożonarodzeniową autorstwa agencji Rothko. Kampania nosi tytuł “Here’s to the Hosts”.
Jak przekonuje agencja w komunikacie prasowym, celem działań było wywołanie autentycznych emocji w odbiorcach kampanii – mieszkańcach Wysp. Tesco uczyniło bohaterami kampanii domowych gospodarzy i gospodynie. Agencja zaprosiła gospodarzy z całego kraju do uczestnictwa w kampanii i dzielenia się swoimi przygotowaniami do świętowania. Bohaterowie dziękują gospodarzom i tym, dzięki którym ich święta były zawsze pełne magii, czytając listy do nich. W sumie 35 filmów reklamowych będzie emitowanych w internecie i telewizji. W wielu przypadkach rodzice i dziadkowie nie mają pojęcia, że ich dzieci, członkowie ich rodzin, wzięli udział w tworzeniu kampanii. Ma to być wartość dodana, która ma oddziaływać na odbiorców. Za reżyserię filmów odpowiada wielokrotnie nagradzany dokumentalista Ken Wardrop.
Kampania będzie miała odsłony również w plenerze, w internetowych kanałach, na cyfrowych billboardach oraz w centrum Dublina. W sklepach przez głośniki popłyną również spontaniczne podziękowania.