Kraj

Forsail i Mega Media przygotowują projekt reklamowy związany z żeglarstwem

Firma Forsail i agencja Mega Media przygotowują projekt działań reklamowych związanych z żeglarstwem i wykorzystujących powierzchnię żaglówek jako nośniki reklamowe....

Firma Forsail i agencja Mega Media przygotowują projekt działań reklamowych związanych z żeglarstwem i wykorzystujących powierzchnię żaglówek jako nośniki reklamowe. – W pewnym sensie są to projekty z zakresu ambient mediów, wykorzystujące popularność żeglarstwa w Polsce. Chcemy skoncentrować się m.in. na przygotowywaniu kampanii letnich na Mazurach i innych popularnych miejscach aktywnego wypoczynku nad wodą, ale także np. na organizacji eventów czy działań niestandardowych z wykorzystaniem żaglówek jako nośników reklamy – mówi Maciej Fornal, dyrektor Forsail. Fornal uważa, że jacht oferowany marketerom będzie miał przeciętnie ok. 40 mkw. powierzchni reklamowej na żaglu i ok. 10 mkw. powierzchni na burtach. – Doświadczenia tego typu komunikacji z innych rynków pokazują, że jest to coraz chętniej wybierana forma niestandardowych działań reklamowych – uważa Robert Kaczmarski, dyrektor agencji Mega Media, która współtworzyła projekt. W 2005 r. Forsail zamierza zbudować flotę jachtów, która będzie wykorzystywana jako nośniki reklamowe. Kampanie na jachtach będą prowadzone od maja do końca września. Projekt zakłada też współpracę reklamową związaną z imprezami żeglarskimi i specjalnymi eventami promocyjnymi. Po sezonie żeglarskim wykorzystanie łodzi będzie możliwe np. w czasie eventów promocyjnych. Oprócz działań reklamowych firma Forsail specjalizuje się w projektach związanych z turystyką żeglarską. (PM)