Zagranica

Rząd amerykański reklamuje USA w Wielkiej Brytanii

Rząd amerykański zdecydował o przeprowadzeniu kampanii reklamowej swojego kraju w Wielkiej Brytanii w celu zwiększenia zainteresowania wśród turystów brytyjskich. Reklamy...

Rząd amerykański zdecydował o przeprowadzeniu kampanii reklamowej swojego kraju w Wielkiej Brytanii w celu zwiększenia zainteresowania wśród turystów brytyjskich. Reklamy przygotowała agencja M&C Saatchi, a w koncepcie kreatywnym wykorzystano klatki z filmów “Thelma i Louise” oraz “Chicago”. Przekaz reklamowy opiera się na haśle: “Obejrzałeś film, teraz zobacz, gdzie powstawał”, które ma przyciągnąć uwagę zainteresowanych do stron internetowych America.org.uk. Inne wykorzystane na potrzeby kreacji filmy to “Oklahoma”, “Viva Las Vegas” i “Spider Man”. Kampania reklamowa ma zachęcić Brytyjczyków do odbycia krótkich podróży do USA i do robienia zakupów w sytuacji, w której kurs funta jest bardzo atrakcyjny w porównaniu ze słabnącą pozycją dolara. Projekt reklamowy zrealizowano na zlecenie Departamentu Handlu Stanów Zjednoczonych. (“BrandRepublic”)