Kraj

Startuje Nest Bank

Unlimited i MEC przygotowały kampanię launchową.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FAWcCtAg8fsQ%22%7D
%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F742u-zLhUDA%22%7D
Nowy bank Nest Bank, który powstał w miejsce dotychczasowych dwóch banków: BIZ Banku i Banku Smart (obydwie marki należące do FM Bank PBP), rusza z kampanią mającą uplasować i upowszechnić jego markę wśród konsumentów.

W ramach rebrandingu uruchomiona została nowa strona internetowa www.nestbank.pl, przez którą można założyć konto osobiste i otworzyć lokatę (również nie będąc klientem banku). Nową szatę graficzną otrzymała także bankowość internetowa i aplikacja mobilna.
Za opracowanie platformy kreatywnej oraz produkcję spotów telewizyjnych odpowiedzialna była agencja Unlimited, natomiast za planowanie, zakup i optymalizację kampanii odpowiada MEC.

Kampania wprowadzająca markę Nest Bank w mediach będzie prowadzona w telewizji i kanałach digital, a także na OOH, w kinach i prasie (jako media uzupełniające, taktyczne).

– Nest Bank to bank, na którym można polegać niezależnie od okoliczności, dzięki któremu rodzina będzie mogła bezpiecznie rozwinąć skrzydła – przypomina Maciej Pichlak, dyrektor marketingu w Nest Banku. – Naszą ofertę kierujemy do rodzin, które poszukują bezpieczeństwa, stabilności i solidności, nie zaś modnych, ale często niebezpiecznych, produktów finansowych.

„Nest” to po angielsku „gniazdo”. I to wartości, które gniazdo symbolizuje, takie jak bezpieczeństwo, opiekuńczość, zaradność legły u podstaw budowy całej platformy komunikacyjnej banku. Kluczową w niej postacią jest Pan Ignacy, który komentuje rzeczywistość w lekki, czasami zabawny sposób. Jednak zawsze odnosi się do ponadczasowych zasad i wartości, którym hołduje. Pan Ignacy to przede wszystkim ojciec i dziadek, który daje oparcie i pomoc swojej rodzinie, pomaga w wychowaniu wnuczków i jest dla nich wzorem moralnym.

Nest Bank kieruje ofertę do klientów indywidualnych i mikroprzedsiębiorstw, mocno akcentując pozycję rodziny w swojej grupie docelowej. Dlatego również w stworzonej platformie komunikacyjnej widzimy typową polską rodzinę. – Chcieliśmy, aby nasi potencjalni klienci mogli identyfikować się z bohaterami spotu, aby odzwierciedlali oni ich potrzeby i aspiracje – wyjaśnia Maciej Pichlak.

W telewizji pojawią się zarówno spoty wizerunkowe, jak i promujące flagowe produkty banku: darmowe konto osobiste i konto oszczędnościowe z premią Nest Rodzinne Oszczędności.