Kraj

Klatki z filmów wykorzystane w reklamach USA emitowanych w Wielkiej Brytanii

Klatki z filmów fabularnych "Thelma i Louise" oraz "Chicago" wykorzystano w kampanii reklamowej Stanów Zjednoczonych, którą rząd tego kraju realizuje...

Klatki z filmów fabularnych “Thelma i Louise” oraz “Chicago” wykorzystano w kampanii reklamowej Stanów Zjednoczonych, którą rząd tego kraju realizuje obecnie w Wielkiej Brytanii. Jej celem jest zachęcenie Brytyjczyków do krókich zakupowych podróży przedświątecznych za ocean w związku z niskim kursem dolara w stosunku do funta. Reklamy przygotowała agencja M&C Saatchi, a w koncepcie kreatywnym wykorzystano także ujęcia z filmów: “Oklahoma”, “Viva Las Vegas” i “Spider-Man”. Kampania opiera się na haśle: “Obejrzałeś film, teraz zobacz, gdzie powstawał”. Ma przyciągnąć uwagę do stron internetowych America.org.uk. Sceny z filmów pojawiają się w reklamie telewizyjnej i na plakatach. Kampanię zrealizowano na zlecenie Departamentu Handlu Stanów Zjenoczonych. (“BrandRepublic”)