Kraj

Katarzyna Zielińska twarzą sieci centrów handlowych Quick Park

Sieć hybrydowych centrów handlowych wybrała swoją ambasadorkę.

Katarzyna Zielińska twarzą sieci centrów handlowych Quick Park
Katarzyna Zielińska, aktorka filmowa, telewizyjna i teatralna, została twarzą sieci regionalnych hybrydowych centrów handlowych Quick Park, które powstają w kilkunastu miastach do 100 tys. mieszkańców na terenie całej Polski. Jak zapewnia biuro prasowe sieci, to pierwszy przypadek, kiedy aktor lub aktorka zostaje ambasadorem nie pojedynczego obiektu, a całej sieci centrów handlowych. Pierwsze centra Quick Park zostaną otworzone w listopadzie br. – w Mysłowicach i Strzegomiu.
Quick Parki powstają w mniejszych miejscowościach, przy ruchliwych drogach z łatwym dojazdem, co ma pozwalać na zrobienie w nich zakupów podczas powrotów do domu.
Kampania promocyjna sieci centrów będzie prowadzona w prasie, radio i internecie. Za kreacje i realizację kampanii odpowiada agencja DNA. Na potrzeby kampanii media kupowane są bezpośrednio przez Real2B. Całość PR-owo wspiera Agencja Komunikacji Medilanej multiAN.
Sieć Quick Parków w Polsce realizuje Real2B Development.
Pierwszy Quick Park powstał w Mysłowicach na powierzchni 16 tys. mkw. W obiekcie przewidziane jest około 60 sklepów, punktów gastronomicznych, usługowych, punkt obsługi mieszkańców Urzędu Miasta oraz pierwsze w mieście wielosalowe kino – OH Kino. Powierzchnia najmu Quick Parku jest już prawie w całości wynajęta. Z kolei Quick Park Strzegom jest pierwszym parkiem handlowym w Strzegomiu. Jego powierzchnia wynosi około  2 tys. mkw. Obiekt zaoferuje 7 sklepów, w tym m.in. RTV Euro AGD, CCC, Pepco, Martes Sport.
Obecnie w przygotowaniach i realizacji są obiekty m.in.: w Sulechowie, Olkuszu, Pułtusku, Kępnie, Turku, Oławie i Konstancinie-Jeziornie.