Kraj

National Geographic wspiera premierę produkcji "Mars"

Jest to jedna z największych kampanii w historii kanału i obejmuje wszystkie grupy mediów.

National Geographic wspiera premierę produkcji "Mars"
Od 13 listopada kanał National Geographic będzie pokazywać nową produkcje własną „Mars”.

Ta sześcioodcinkowa seria łączy elementy serialu fabularnego z sekwencjami dokumentalnymi, ilustrując dzieje ludzkiego dążenia do kolonizacji Marsa. Historia produkcji, której akcja osadzona jest zarówno w przyszłości, jak i teraźniejszości, opowiadana jest z perspektywy fikcyjnej misji załogowej, która odbywa się w 2033 r.

Premierę serii wspierać będą intensywne działania marketingowe, obejmujące m.in. kampanię na antenie Polsatu oraz na kanałach z portfolio Fox Networks Group Poland (National Geographic, Nat Geo Wild i Nat Geo People, Fox oraz Fox Comedy). Promocja obejmuje również kampanię outdoorową na terenie Warszawy, działania SEM, kampanię display w największych portalach, serwisach VoD, witrynach o tematyce filmowo-telewizyjnej i serwisach społecznościowych (Facebook, YouTube) oraz w reklamę w wybranych tygodnikach. W ramach promocji serii „Mars” National Geographic sponsoruje audycję „Wenus kontra Mars” na antenie Radia Zet. Ponadto National Geographic zorganizował dla swoich widzów konkurs nawiązujący do tematyki serii.

Dodatkowo National Geographic we współpracy z Cyfrowym Polsatem zorganizował w ośmiu wybranych miastach Polski eventy, mające na celu przybliżenie widzom tematyki marsjańskiej. Jedną z atrakcji jest możliwość odbycia spaceru po Czerwonej Planecie dzięki technologii Samsung Gear VR (virtual reality).

Za kreację odpowiedzialny jest dział marketingu Fox Networks Group Poland. Za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy Vizeum. Działania PR wspiera agencja Charyzma. Premiera serii „Mars” zbiega się w Polsce z rebrandingiem kanału, który zmienia nazwę na National Geographic, a nowym hasłem jest ”Sięgamy dalej” (ang. further), co ma być odwołaniem do ducha marki National Geographic, znanej od przeszło 128 lat.

Budżet kampanii nie został ujawniony. Nadawca deklaruje, że będzie to jedna z największych kampanii w historii kanału.