Zagranica

Morrisons liczy na święta

Brytyjska sieć wystartowała z wielokanałową kampanią, prezentując się jako główne źródło zakupów i doradztwa.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FJ-hqWBvYvxY%22%7D
Na Wyspach sieć supermarketów Morrisons wystartowała ze świąteczną kampanią. Sieć skupia się na roli, jaką odgrywają żywność, wspólne przygotowania do świętowania i prezenty w okresie przedświątecznym. Za kreację reklam odpowiada Publicis London. Spot ma podkreślać towarzyszenie Morrisons w przedświątecznej krzątaninie, a ekspozycja postaci chłopca pomóc w odnajdywaniu w sobie radości z listopadowych i grudniowych przygotowań. Za postprodukcję spotu odpowiada Moxie Pictures. Kampania będzie miała odsłony w telewizji, radio, kanałach OOH, prasie i digitalu. 

(Campaign)