Japoński producent samochodów Toyota bez przetargu przeniósł swój budżet kreatywno-mediowy z Publicisu do The & Partnership. The & Partnership będzie odpowiadać za budżet kreatywny, mediowy i kontentowy Toyota Motors Europe. Na potrzeby działań stworzy oddzielną komórkę The & Toyota. Zadaniem agencji będzie unowocześnienie komunikacji cyfrowej marki. Wcześniej Toyota pracowała z Saatchi & Saatchi na rynkach europejskich, a za zakup i planowanie mediów odpowiadał Zenith.
Jak zapewniają przedstawiciele Toyoty, ruch ma na celu umocnienie marki w Europie, odświeżenie komunikacji celów oraz maksymalizację działań efektywnościowych.
Agencja The & Partnership pracowała wcześniej m.in. dla Samsunga i Lexusa (marka należąca do Toyoty). Jej mniejszościowym udziałowcem jest międzynarodowy holding reklamowy WPP.
W Polsce za planowanie i zakup mediów dla Toyoty odpowiada dom mediowy PHD Media Direction.
(Campaign)