Kraj

TK Maxx rozpoczyna świąteczną kampanię

Sieć ponownie akcentuje możliwości.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F-9qEyc3Xgek%22%7D
Marka TK Maxx wystartowała właśnie ze świątecznym spotem reklamowym, który ma wpisywać się w komunikowaną przez sieć ideę “szalonych możliwości”. Z okazji Bożego Narodzenia TK Maxx zachęca do łamania kanonów zarówno przy śpiewaniu kolęd, jak i przy wyborze prezentów.
Bohaterami 30-s są członkowie patchworkowej rodziny, która zbiera się wokół pianina, by przełamać tradycyjny kanon wspólnego kolędowania. Zamiast tradycyjnej kolędy słyszymy rodzinną interpretację utworu “Misirlou” – muzycznego motywu przewodniego filmu Pulp Fiction.
Kampania wystartowała z początkiem listopada i jest realizowana w Polsce, Wielkiej Brytanii, Irlandii oraz Niemczech. Głównymi kanałami komunikacji są internet i telewizja. Reżyserem spotu jest Andreas Nilsson (odpowiedzialny również za kultowe spoty Volvo z udziałem Jean Claude’a van Damme`a). Agencja Wieden + Kennedy Londyn jest autorem konceptu kreatywnego oraz odpowiada za produkcję wideo, Mindshare za zakup mediów, a Ogilvy PR za komunikację PR oraz social media.