Marka TK Maxx wystartowała właśnie ze świątecznym spotem reklamowym, który ma wpisywać się w komunikowaną przez sieć ideę “szalonych możliwości”. Z okazji Bożego Narodzenia TK Maxx zachęca do łamania kanonów zarówno przy śpiewaniu kolęd, jak i przy wyborze prezentów.
Bohaterami 30-s są członkowie patchworkowej rodziny, która zbiera się wokół pianina, by przełamać tradycyjny kanon wspólnego kolędowania. Zamiast tradycyjnej kolędy słyszymy rodzinną interpretację utworu “Misirlou” – muzycznego motywu przewodniego filmu Pulp Fiction.
Kampania wystartowała z początkiem listopada i jest realizowana w Polsce, Wielkiej Brytanii, Irlandii oraz Niemczech. Głównymi kanałami komunikacji są internet i telewizja. Reżyserem spotu jest Andreas Nilsson (odpowiedzialny również za kultowe spoty Volvo z udziałem Jean Claude’a van Damme`a). Agencja Wieden + Kennedy Londyn jest autorem konceptu kreatywnego oraz odpowiada za produkcję wideo, Mindshare za zakup mediów, a Ogilvy PR za komunikację PR oraz social media.