Operator platformy telewizji satelitarnej Cyfrowy Polsat i operator sieci komórkowej Plus (Polkomtel) rusza z ofertą świąteczną i wspierającą ją kampanią reklamową. W ramach programu smartDom, czyli wspólnego dla klientów Cyfrowego Polsatu i Plusa programu rabatowego, operator proponuje m.in.: 55-calowe telewizory Samsunga, 49-calowe telewizory LG, smartfony LG X Power i Samsung Galaxy J5, router LTE, tablet MediaPad T2 lub smartfon Honor 7 Lite firmy Huawei oraz pralkę, kuchenkę gazowo-elektryczną, lodówkę i zmywarkę firmy MPM.
Tę ofertę będzie wspierała kampania reklamowa ze spotami telewizyjnymi emitowanymi m.in. w Polsacie i kanałach tematycznych Grupy Polsat, w TVP1, TVP2 oraz TVN, z udziałem ambasadorów – Joanny Brodzik i Pawła Wilczaka. Filmy powstały według scenariuszy przygotowanych przez Joannę Okuniewską, Pawła Cholewę i Jakuba Korolczuka. Za ich koncepcję odpowiada agencja Grey, reżyserował Bartek Prokopowicz. Zakupu mediów dokonał dom mediowy Vizeum. Oprócz telewizji kampania obejmie także radio, outdoor i internet.