Kraj

VML o walce z cukrzycą

Kampania społeczna dla Koalicji na Rzecz Walki z Cukrzycą.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F0hrYIajRVJQ%22%7D
Koalicji na Rzecz Walki z Cukrzycą rusza z kampanią społeczną – „Znajdź swojego mistrza”. Projekt edukacyjny z udziałem aktora Michała Milowicza i prof. dr hab. n. med. Leszka Czupryniaka poświęcony jest tematyce skutecznej prewencji powikłań cukrzycy.

Kreację przygotowała agencja reklamowa VML Poland. Kampania ma na celu zwrócenie uwagi na problem niskiej świadomości społecznej dotyczącej cukrzycy typu 2. Zarówno osoby zdrowe, które ignorują wczesne objawy cukrzycy, jak i diabetycy poprzez złą dietę, brak aktywności fizycznej i niewłaściwe leczenie narażają się na groźne powikłania choroby. Kampania w humorystyczny sposób chce zwrócić uwagę na ważki temat – na świecie ponad 415 milionów osób ma cukrzycę, a rocznie 5 milionów umiera z powodu jej powikłań. Co druga dorosła osoba z cukrzycą nie ma świadomości, że na nią choruje.