Kraj

Pracownicy fabryki po raz pierwszy w kampanii Pampers

P&G podkreśla, że pieluchy produkowane są w Polsce.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FDYtFgCjFsFE%26feature%3Dyoutu.be%26list%3DPLKPN2YozB9I2_ZS7tm0AHHSr7qH3uexXU%22%7D
W ramach najnowszej kampanii Active Baby Dry Procter & Gamble przypomina rodzicom, że pieluszki, które kupują swoim dzieciom, są produkowane w Polsce. Elementem tej kampanii jest m.in. seria filmów wideo “Rodzice rodzicom”, w których bohaterami są pracownicy fabryki, występujący również jako rodzice. W filmie opowiadają oni o swoich doświadczeniach z produktem – zarówno z perspektywy rodzica, jak i eksperta w dziedzinie produkcji pieluszek.
Kampania realizowana jest w mediach społecznościowych – YouTube i Facebook. Od strony kreatywnej kampanię przygotowała agencja Saatchi & Saatchi, planowanie i zakup mediów – MediaCom.