Zagranica

Ben & Jerry z głosem w sprawie różnorodności

Wyborcza kampania owoców w spocie autorstwa Nice and Serious.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FrhSCBldsqaw%22%7D
W Stanach i na Wyspach trwa kampania marki lodów Ben & Jerry, która wpisuje się w społeczny kontekst dyskusji o różnorodności. Kampania autorstwa agencji Nice & Serious wystartowała w czasie najbardziej gorących przygotowań do wyborów prezydenckich w Stanach Zjednoczonych, choć jej wydźwięk wpisuje się w społeczne dyskusje o zagadnieniu różnorodności. Przekaz o smakach i owocowej pełni ma odnosić się do stwierdzenia, że dopiero pełna gama smaków, kolorów i odcieni stanowi o różnorodności świata i kolorach życia.

(AdWeek)