Kraj

Gellwe wzmacnia wizerunek i promuje nowe produkty

Firma Gellwe, producent deserów, prowadzi kampanię wizerunkową swojej marki w telewizji. Celem kampanii jest budowanie wizerunku oraz wzrost sprzedaży deserów....

Firma Gellwe, producent deserów, prowadzi kampanię wizerunkową swojej marki w telewizji. Celem kampanii jest budowanie wizerunku oraz wzrost sprzedaży deserów. Kampania jest adresowana do kobiet, obejmuje wszystkie największe stacje TV (TVP, TV4 i TVN) i potrwa do końca roku. Równolegle Gellwe prowadzi kampanię prasową nowych produktów ze swojego portfolio – lekkich Moussów dostępnych w trzech wariantach smakowych w cenie 1,50 zł oraz ciast na zimno: Straciatelli oraz Torcika czekoladowego z rodzynkami. Moussy to nowa kategoria produktów, którą Gellwe postanowiło rozwijać, w przypadku ciast zimnych największym konkurentem są propozycje firmy Dr Oetker. Nowe produkty Gellwe są wsparte kampaniami w poradnikowej prasie kobiecej oraz w prasie handlowej. Obie akcje reklamowe potrwają do końca grudnia. Kreację i strategię dla wszystkich kampanii przygotowała agencja Demo, a media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom. (MKS)