Kraj

Hachette nie podniesie cen reklam w swoich magazynach w 2005 r.

Wydawnictwo Hachette Filipacchi Polska (HFP) i jego dom sprzedaży Interdeco Hachette Advertising Polska nie przewidują zmian cenników w swoich magazynach...

Wydawnictwo Hachette Filipacchi Polska (HFP) i jego dom sprzedaży Interdeco Hachette Advertising Polska nie przewidują zmian cenników w swoich magazynach na 2005 r. Jak przekazał Maciej Kutak, zastępca dyrektora generalnego Interdeco, spółka w przyszłym roku zamierza kłaść nacisk na skuteczność sprzedaży i lepsze negocjacje cenowe, czyli zwiększenie średniej ceny bez zmiany cennika. – Jest to oczywiście trudniejsze od zwykłej podwyżki cen i zachowania rabatów, ale mamy dobre argumenty dla naszych partnerów handlowych – powiedział Maciej Kutak. Dodał, że najważniejszym z nich jest wzrost sprzedaży i czytelnictwa magazynów HFP. Wzrost stał się możliwy dzięki intensywnym działaniom marketingowym w roku 2004. – Na rok przyszły działania te są przewidziane w jeszcze intensywniejszym stopniu, co pozwala nam liczyć na dalsze wzrosty – powiedział Maciej Kutak. (KP)