Alior Bank rozpoczął nową kampanię reklamującą pożyczki. Jak przekonuje, dzięki nowym warunkom oferty nawet osoby po raz pierwszy ubiegające się o pożyczkę w banku poczują się tak jak jego stali klienci. W ramach nowej oferty pożyczkę można otrzymać w trakcie jednej wizyty w oddziale, bez zaświadczeń o dochodach – wystarczy dowód osobisty. Bank reklamuje, że w przypadku pożyczki do 15 tys. zł oprocentowanie wynosi tylko 4,9 proc. (RRSO, czyli Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania, wynosi 9,5 proc.).
Wprowadzeniu oferty produktowej towarzyszy intensywna kampania marketingowa w telewizji i internecie. Spot będzie emitowany we wszystkich głównych stacjach telewizyjnych (TVP1, TVP2, Polsat, TVN) oraz w 115 kanałach tematycznych. Działania w internecie obejmą m.in.: działania zasięgowe, promocję w największych porównywarkach finansowych, a także kampanie mailingowe.
Kreację reklamy przygotowała agencja PZL. Spot pt. “Wyścigówka” wyreżyserował Kot Przybora. Produkcją zajęło się studio Film Produkcja, postprodukcją – studio Televisor, a udźwiękowieniem – studio Juice. Planowaniem i zakupem mediów dla Alior Banku zajmuje się dom mediowy Maxus.