Nowym klientem należącej do holdingu Focus Media Group agencji marketingu zintegrowanego Focus Advantage jest Panasonic Polska. Agencja zwyciężyła w przetargu na kreatywną koncepcję dla dwóch kategorii produktów Panasonic: Small Kitchen Appliances (małe AGD) oraz Beauty Care (produkty do pielęgnacji). Koncepcja agencji jest obecnie wykorzystywana w komunikacji w Polsce i w siedmiu innych krajach europejskich.
Celem kampanii jest zbudowanie świadomości w obu tych kategoriach produktowych, dotąd jeszcze przez markę Panasonic nie promowanych. Zwycięski pomysł Focus Advantage zawiera parasolową koncepcję dla tych kategorii, spiętą hasłem “Excellence is a sum of small perfections”.
Agencja zaplanowała i zrealizowała także sesję zdjęciową, a stworzone w jej wyniku kreacje przełożono na materiały do promocji w punktach sprzedaży, na stronie internetowej Panasonic oraz w internetowej kampanii zasięgowej.
Szczegółów przetargu nie podano.