Przetargi

Focus Media Group pracuje dla Panasonic Polska

Agencja wygrała przetarg.

Focus Media Group pracuje dla Panasonic Polska
Nowym klientem należącej do holdingu Focus Media Group agencji marketingu zintegrowanego Focus Advantage jest Panasonic Polska. Agencja zwyciężyła w przetargu na kreatywną koncepcję dla dwóch kategorii produktów Panasonic: Small Kitchen Appliances (małe AGD) oraz Beauty Care (produkty do pielęgnacji). Koncepcja agencji jest obecnie wykorzystywana w komunikacji w Polsce i w siedmiu innych krajach europejskich.

Celem kampanii jest zbudowanie świadomości w obu tych kategoriach produktowych, dotąd jeszcze przez markę Panasonic nie promowanych. Zwycięski pomysł Focus Advantage zawiera parasolową koncepcję dla tych kategorii, spiętą hasłem “Excellence is a sum of small perfections”.

Agencja zaplanowała i zrealizowała także sesję zdjęciową, a stworzone w jej wyniku kreacje przełożono na materiały do promocji w punktach sprzedaży, na stronie internetowej Panasonic oraz w internetowej kampanii zasięgowej.

Szczegółów przetargu nie podano.