Kraj

Popularne użytkowniczki Instagrama promują żelazka Tefal

Za strategię, pomysł i egzekucję działań odpowiada agencja VanLeif.

Popularne użytkowniczki Instagrama promują żelazka Tefal
Ruszyła nowa kampania marki Tefal promująca żelazka i generatory pary. Kampania pod hasłem #bezdramatu bazuje na znanym każdej kobiecie przykrym doświadczeniu, jakim jest zniszczenie sukienki czy bluzki śladami z kamienia lub zabrudzenie ich żelazkiem z brudną stopą.

Marka Tefal zaprosiła do współpracy 30 “instagramerek”, które z racji pasji do mody wyjątkowo dbają o swoje ubrania.

W ramach kampanii powstał landing page (www.bezdramatu.pl), na którym można obejrzeć m.in. wszystkie dramatyczne miny bohaterek akcji, a także zmierzyć się z nimi, dodając własną, dzięki czemu można wygrać żelazko Tefal.

Kampania jest wsparta działaniami kontentowymi w serwisach Pudelek i Wirtualna Polska, komunikacją na fanpage’u, a także kampanią performance.

Za strategię, pomysł i egzekucję działań odpowiada agencja VanLeif. Kampania potrwa miesiąc.