Ruszyła nowa kampania marki Tefal promująca żelazka i generatory pary. Kampania pod hasłem #bezdramatu bazuje na znanym każdej kobiecie przykrym doświadczeniu, jakim jest zniszczenie sukienki czy bluzki śladami z kamienia lub zabrudzenie ich żelazkiem z brudną stopą.
Marka Tefal zaprosiła do współpracy 30 “instagramerek”, które z racji pasji do mody wyjątkowo dbają o swoje ubrania.
W ramach kampanii powstał landing page (www.bezdramatu.pl), na którym można obejrzeć m.in. wszystkie dramatyczne miny bohaterek akcji, a także zmierzyć się z nimi, dodając własną, dzięki czemu można wygrać żelazko Tefal.
Kampania jest wsparta działaniami kontentowymi w serwisach Pudelek i Wirtualna Polska, komunikacją na fanpage’u, a także kampanią performance.
Za strategię, pomysł i egzekucję działań odpowiada agencja VanLeif. Kampania potrwa miesiąc.