Huawei Polska, czyli krajowy oddział chińskiego producenta elektroniki, w tym telefonów komórkowych, rozpoczyna kampanię reklamową, w której namawia odbiorców, by odłożyli smartfony choćby na czas świąt.
Kampania pod hasłem “#BePresent” to wspólny projekt, który Huawei realizuje w 26 krajach z regionu Europy Środkowo-Wschodniej i Skandynawii.
Osią kampanii będzie reklama telewizyjna, w której zobaczymy m.in. Roberta Lewandowskiego – ambasadora marki Huawei. Jednak to nie on będzie głównym bohaterem spotu. Scenariusz filmu opowiada historię młodego chłopca, który jest jedyną osobą w rodzinie oczekującą na Wigilię Bożego Narodzenia. Reszta jej członków koncentruje się na swoich urządzeniach mobilnych.
W Polsce dla Huawei pracują m.in. agencja Isobar, Kalicińscy.com i dom mediowy Maxus.
W 2015 r. Huawei dostarczył na rynek ponad 100 mln smartfonów, a z produktów i rozwiązań telekomunikacyjnych firmy korzysta blisko jedna trzecia światowej populacji.