Kraj

Huawei namawia: odłóż smartfon, chociaż na święta

Wizerunkowe działanie chińskiego producenta elektroniki. Wspólny projekt dla 26 rynków.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FUXxmmmY7jLw%22%7D
Huawei Polska, czyli krajowy oddział chińskiego producenta elektroniki, w tym telefonów komórkowych, rozpoczyna kampanię reklamową, w której namawia odbiorców, by odłożyli smartfony choćby na czas świąt.

Kampania pod hasłem “#BePresent” to wspólny projekt, który Huawei realizuje w 26 krajach z regionu Europy Środkowo-Wschodniej i Skandynawii.

Osią kampanii będzie reklama telewizyjna, w której zobaczymy m.in. Roberta Lewandowskiego – ambasadora marki Huawei. Jednak to nie on będzie głównym bohaterem spotu. Scenariusz filmu opowiada historię młodego chłopca, który jest jedyną osobą w rodzinie oczekującą na Wigilię Bożego Narodzenia. Reszta jej członków koncentruje się na swoich urządzeniach mobilnych.

W Polsce dla Huawei pracują m.in. agencja Isobar, Kalicińscy.com i dom mediowy Maxus.

W 2015 r. Huawei dostarczył na rynek ponad 100 mln smartfonów, a z produktów i rozwiązań telekomunikacyjnych firmy korzysta blisko jedna trzecia światowej populacji.