Kraj

Orange przeprasza T-Moblie za reklamy

Chodzi o kampanię "Orły Górskiego", którą dla Orange przygotowała agencja Publicis przed Euro 2016.

Orange przeprasza T-Moblie za reklamy
W wybranych portalach i serwisach internetowych, poświęconych m.in. telekomunikacji, pojawiły się reklamy wykupione przez Orange Polska, w których przeprasza ona konkurencyjną firmę telekomunikacyjną T-Mobile Polska za reklamy porównawcze.

Chodzi o kampanię pt. “Orły Górskiego”, którą dla Orange Polska przygotowała agencja reklamowa Publicis. Kampania była emitowana w telewizji i internecie maju br., a nawiązywała do finałów piłkarskich Mistrzostw Europy UEFA Euro 2016. Na potrzeby kampanii agencja Publicis przygotowała cztery wersje spotów telewizyjnych. W każdej z nich zawarto porównanie oferty z jednym z trzech głównych konkurentów, czyli sieciami Play (P4), Plus (Polkomtel) i T-Mobile. Reklamy wyprodukowało studio Film Produkcja, a postprodukcją zajęło się studio Chimney Pot. Za zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy Initiative. Pisaliśmy o niej w MMP24.pl 13 maja br.

Tytuł kampanii to z kolei nie nawiązanie do legendarnej drużyny Kazimierza Górskiego tylko do Roberta Górskiego, satyryka, jednego z założycieli Kabaretu Moralnego Niepokoju, który występuje w reklamach ofert prepaid (na kartę) Orange Polska.

Przeprosiny Orange Polska to rezultat ugody, jaką zawarły firmy.