Kraj

VML wprowadza najnowszą linię Johnnie Walker Blenders’ Batch [wideo]

Rusza kolejna odsłona kampanii "Rób to, w co wierzysz".

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F4ZjnyPlyAS4%22%7D
Dawid Podsiadło i Sokół na zaproszenie marki Johnnie Walker udali się do jednej z najstarszych destylarni w Szkocji, by zgłębić tajniki powstawania whisky. To kolejna odsłona kampanii “Rób to, w co wierzysz”, wprowadzająca najnowszą linię Johnnie Walker Blenders’ Batch i jej pierwszą odsłonę Red Rye Finish.

W sieci pojawił się film dokumentujący wyjazd Dawida Podsiadły i Sokoła do Szkocji. Artyści opowiadają w nim o początkach swojej kariery, degustując i poznając historię whisky Johnnie Walker. Kolejnym etapem projektu angażującego Podsiadłę i Sokoła będzie ich wspólny utwór, który premierę będzie miał w przyszłym roku.

Kampania została realizowana przez agencję VML Poland, za produkcję odpowiada Better Film Productions.