Kraj

Costa Coffee partnerem kampanii #PracujeBoLubie

Sieć kawiarni dołącza do akcji organizowanej przez Employer Branding Institute.

Jak wykazał raport firmy badawczej Sedlak & Sedlak, blisko dwie trzecie Polaków nie lubi swojej pracy. Rzutuje to na efektywność w pracy, dlatego wystartowała kampania społeczna #PracujeBoLubie, realizowana przez Employer Branding Institute. Jej bohaterami są m.in. pracownicy Costa Coffee Polska.
Kampania przedstawia sylwetki Oli, Agaty i Kuby, którzy na co dzień pracują w kawiarniach sieci Costa.
Na specjalnej stronie WWW znajdują się opowieści zadowolonych pracowników, sylwetki pozytywnych pracodawców oraz garść wartościowych porad i wskazówek dotyczących właściwego rozwoju drogi zawodowej, które mają na co dzień inspirować Polaków.
Kampanię wspierają osoby, które nie boją się powiedzieć, że lubią swoją pracę – Marcin Prokop, Filip Chajzer, Łukasz Jakóbiak czy Macademian Girl. Dzielą się opowieściami i inspirują innych do polubienia swojego miejsca pracy. Dzięki komentarzom ekspertów dowiemy się, co robić w przypadku spadku motywacji, jak kształtować swoją ścieżkę kariery, czy w jaki sposób wyróżnić się na rynku pracy, by wreszcie znaleźć swoje wymarzone miejsce zatrudnienia.
Kampania będzie szeroko komunikowana w mediach społecznościowych, portalach internetowych, prasie i telewizji śniadaniowej. Zaplanowano także akcję ambientową. Za całość kreacji i realizacji kampanii odpowiada Employer Branding Institute.