Kraj

Mikołajowi kadeci w kampanii Actimela

Danone z działaniami przedświątecznymi dla potrzebujących mocy.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FCKiNT-XaNVA%22%7D
Marka z portfolio Danone, Actimel, wystartowała z przedświąteczną kampanią. Jej bohaterami są mikołajowi rekruci, którzy biorą udział w przedświątecznych przygotowaniach. Intensywny kurs obejmuje m.in. błyskawiczny i estetyczny kurs pakowania prezentów, bieg w śnieżycy z przeszkodami, a także miękkie lądowanie w kominku. Kampania realizowana jest pod hasłem “MamMoc (#Staystrong).
Film ze Świętym Mikołajem to część globalnej kampanii marki Actimel. W Polsce planowaniem
i zakupem mediów zajął się MediaCom, lokalizacją wideo – Y&R. Za realizację kampanii w social mediach odpowiada agencja Syzygy Warsaw, a za pozostałe działania w internecie VML.