Kraj

Świąteczna kampania Tymbarku z ubiegłorocznym spotem

Marka Maspeksu zachęca do sprawiania sobie małych radości.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FC4W1syL08sQ%22%7D
Marka Tymbark z portfolio Maspeksu startuje ze świąteczną kampanią, która wykorzystuje ubiegłoroczny spot. Świąteczny spot Tymbarku można zobaczyć w największych stacjach telewizyjnych w Polsce. To historia małego chłopca, który na święta chce spełnić swoje marzenie i zbiera kieszonkowe na nową parę korków piłkarskich. Drobne kwoty otrzymywane za wykonane dla bliskich prace domowe zbiera skrupulatnie do skarbonki.
Świąteczna kampania Tymbarku pojawi się także w kinach, na VoD oraz YouTube. Działania prowadzone będą także w internecie – za pomocą kampanii bannerowej oraz w social mediach. Natomiast w bankomatach zobaczymy animację nawiązującą do świątecznej komunikacji marki. Za kreację odpowiada Brainbox, media kupuje Mindshare.