Kraj

Stars wprowadza usługę uproszczonego i taniego audytu TV

Oferta skierowana jest do mniejszych reklamodawców.

Firma doradztwa i audytu mediowego Stars wprowadza nową lokalną metodę audytu TV pod nazwą TrafficLights. Jest to owoc pracy zespołu Stars, który chciał umożliwić mniejszym reklamodawcom, których do tej pory nie było stać na usługi audytorskie, na prowadzenie szybkich i tanich audytów kampanii TV. Metoda opiera się na stałym zestawie analizowanych parametrów jakościowych oraz dokładnie tej samej bazie kosztowej pool co standardowy audyt mediowy realizowany flagową metodą Ebiquity The Rack. 
 
– Proponujemy uproszczony sposób raportowania wyników audytu pojedynczej kampanii, który będzie realizowany w oparciu o predefiniowaną listę KPI jakościowych, ale nadal analizowany w oparciu o największy pool kosztowy w Polsce. A to wszystko w stałej cenie 5 tys. zł, która umożliwi nowym reklamodawcom weryfikację swoich kampanii –  mówi Rafał Szysz ze Stars.
 
Stars jest wyłącznym partnerem sieci Ebiquity.