Kraj

Agencja FCB Warsaw przygotowała świąteczną kampanię C.H. Posnania

Media klient zaplanował sam.

Agencja FCB Warsaw przygotowała świąteczną kampanię C.H. Posnania
Rusza kolejna kampania dla Centrum Handlowego Posnania (Apsys). Świąteczna odsłona jest pierwszą kampanią po otwarciu placówki, które miało miejsce w październiku br. 

Strategię i kreację działań przygotowała agencja FCB Warsaw, która wygrała w br. przetarg na obsługę full service C.H. Posnania. Szczegóły przetargu nie zostały podane. Media zaplanował i zakupił klient we własnym zakresie.  

W kampanii świątecznej wykorzystane zostaną: outdoor (citylighty, wielki format, billboardy, slimboardy), prasa (“Gala”, “Wysokie Obcasy”, “Gazeta Wyborcza Poznań”, “Głos Wielkopolski”, “Newsweek”), radio (spoty 30” w wybranych rozgłośniach) oraz ekrany w centrum handlowym Posnania.

Budżet kampanii nie został ujawniony.