Wystartowała pierwsza ogólnopolska multimedialna kampania reklamowa marki Blik, systemu płatności mobilnych. Budowa świadomości marki, zachęcenie potencjalnych użytkowników do korzystania oraz pokazanie wygody, szybkości i bezpieczeństwa płatności – to główne cele kampanii.
System Blik istnieje od lutego 2015 r. Kampania ma za zadanie przedstawiać w prostej formie najważniejsze funkcjonalności Blika – szybką wypłatę gotówki z bankomatu, błyskawiczne przelewy na numer telefonu i ekspresowe płatności online.
Multimedialna kampania marki Blik będzie emitowana w telewizji, internecie, social mediach, a także w wewnętrznych kanałach banków – uczestników systemu.
Za koncepcję kreatywną, realizację kampanii i produkcję spotów odpowiada agencja Change (Group One), a planowaniem, zakupem mediów i optymalizacją kampanii zajął się dom mediowy Starcom.
Głównym elementem kampanii jest wyprodukowany przez Easy Hell i wyreżyserowany przez Michała Bulika 45-sekundowy spot, który przedstawia wszystkie zalety Blika.
W spocie wykorzystano muzykę z utworu “Telefon” grupy Fisz Emade Tworzywo, a całość dopełnia hasło spotu – “Bliki jest. Płacisz, Wypłacasz, Przelewasz”.
Budżet kampanii nie został podany.