Kraj

Albina Horbaczewska została art directorem Polymus Integrated Communication

Albina Horbaczewska została art directorem Polymus Integrated Communication (Nova Communications Group). Głównymi klientami Albiny Horbaczewskiej w nowej agencji są: Premium...

Albina Horbaczewska została art directorem Polymus Integrated Communication (Nova Communications Group). Głównymi klientami Albiny Horbaczewskiej w nowej agencji są: Premium Club oraz Kujawiak (marka piwa należąca do Grupy Żywiec). Horbaczewska pochodzi z Ukrainy. Tam rozpoczynała swoją karierę zawodową. Po studiach na Politechnice Lwowskiej, na Wydziale Architektury, rozpoczęła pracę w agencji reklamowej Oktagon, gdzie kolejno pracowała na stanowiskach grafik, designer i art director. W 1999 roku przyjechała do Polski, gdzie rozpoczęła współpracę z firmą Arte Forum Studio. Zajęła się projektowaniem witryn, plakatów i wnętrz dla firmy Levi Strauss Polska. W latach 1999-2003 pracowała jako art director w agencji GSZ Studio specjalizującej się w obsłudze rynku nieruchomości. W tym czasie tworzyła kampanie reklamowo-promocyjne m.in. dla: Hines (biurowiec Metropolitan), Skanska (budynki Atrium), ING (Złote Tarasy, Holland Park), GTC (Galeria Mokotów). W br. pracowała w IQ Marketing na stanowisku art directora. Przygotowywała materiały kampanii BTL dla takich podmiotów jak: Żywiec Trade, Delicje Wedel, Lays, Warner Bros., Velvet i Coca-Cola. (PM)